Besëtytnia është feja e shpirtrave të dobët

Askush nuk kryen aq ligësi në një mënyrë kaq të përsosur dhe entuziaste sa kur bëhet nga bindja e tepruar fetare. Ishte karnavali rrëqethës i fesë që vazhdoi tutje. Ishin burrat ata që, me gjestet e tyre shoqëruese, shprehën parullën e terroristit: Unë dua të vdes më shumë sesa ti dëshiron të jetosh.

***

Qeveria (prokuroria-gjyqësori) patjetër të ndaloj rreptësishtë përdorimin e shamisë në kopshte fëmijërore, shkolla fillore dhe shkolla të mesme (nën moshën 18 vjeç). Shqipëria dhe Kosova evropiane (të gjitha trojet tona) nuk është shtet mysliman, fetar e kishtar, por vend laik ku bashkëjetojnë komunitete të tri feve të ndryshme, dhe jofetarët.

Fundamentalistët fetarë islamik, shqiptarë tru shpëlarë nga pseudo-hoxhallarë jobesimtarë, pasi nuk mbështeten në arsyen e shëndoshë, pretendojnë se besimi i tyre është i vetmi i vërtetë dhe se kundërshtohet nga “forca të liga”, forca të cilave “besimtarët e vërtetë” duhet t’u kundërvihen. Si një grup, fundamentalistët i kushtojnë vëmendje të madhe fesë (keqpërdorimit të saj) në rritjen e fëmijëve të tyre. Bindja, qoftë ajo edhe e rrejshme, është e rëndësishme për ta, dhe për këtë arsye është gjithashtu e rëndësishme që t’u kalohet fëmijëve të tyre. Kërcënimi që forcat e jashtme “armiqësore” duan t`i kundërshtojnë këta besimtarë me paterica, e bën veçanërisht të rëndësishme për prindërit e tillë të “mbrojnë” fëmijët (vajzat) e tyre nga ndikimet e jashtme përmes izolimit (kontrollit shoqëror) dhe trajnimit të plotë në një besim të sertë.

Në ndryshim nga mësimdhënia, ku provat përcaktojnë kuptimin, qëllimi i indoktrinimit (ndikimit negativ) është që opinionet të mbahen edhe kur përballen me kundër-prova.

Në edukimin e fëmijës, ai që indoktrinon do të japë shpërblim për përgjigjen e duhur dhe ndëshkim për përgjigjen e gabuar, në mënyrë që ta trajnojë fëmijën të japë një lloj të veçantë përgjigjeje.

Vajzat e mitura tashmë po mësojnë të mbajnë shamia qysh në kopshtet e fëmijëve dhe shkollat fillore. Kjo edhe për shkakun se shumë politikë-bërës kriminel djallëzor, spiunë të fëlliqtë e rospia antikombëtare, e kërkojnë këtë. Kur vajzat detyrohen ta veshin shaminë që nga fëmijëria, e gjithë gjëja përvetësohet dhe “normalizohet”. Dhe, bëhet më e vështirë të bësh një zgjidhje kolektive më vonë.

Historia e hixhabit-shamisë në vendet islamike afrikane-aziatike është e errët. Ekzistojnë interpretime shoviniste mashkullore nga klerikët e shkretëtirave me qëllim që të marrin kontrollin jo vetëm të deveve por edhe të trupave të grave.

Njerëzit gjithmonë duhet të kenë përparësi mbi fenë. Shkelja e të drejtave të fëmijëve: Liria e fesë është një e drejtë njerëzore, një parim i rëndësishëm dhe duhet të pranohet e respektohet, por kur një fe në praktikë është e dëmshme, është në kurriz të njerëzve, duhet të ndalet, dhe përgjegjësit të dënohen rëndë. Aty ku praktikohet ligji i Sheriatit, praktikohen edhe shkeljet e të drejtave të fëmijëve.

Ne duhet të zgjohemi dhe të kundërshtojmë ashpër përdorimin e imponuar të shamisë (dhe mbulesave tjera ekstreme) në Shqipëri, Kosovë, FYROM dhe trojet tjera arbërore.

O bastardë, lërini fëmijët të jenë fëmijë!

Veshja e tepruar (mbulimi) është legjitimuar në shumë vende islamike si një veprim aktiv për të shmangur zgjimin e dëshirave të seksit të kundërt pasi lëkura, trupi dhe flokët e grave, nga fanatikët konsiderohen si objekte seksuale. Shamia e fëmijëve përfaqëson kështu një seksualizim dhe një pamje të vajzave të vogla që nuk është në përputhje me kontinentin evropian, ligjin, traditën kombëtare dhe kulturën shqiptare, dhe mbulimi është një nga format më të dukshme dhe më të shëmtuara të kontrollit shoqëror të fëmijëve. Një shoqëri normale pellazge-ilire-shqiptare assesi nuk duhet të lejojë që vajzat e mitura të konsiderohen si objekte seksuale.

Asnjë vajzë e moshës jomadhore nuk është në gjendje të vendosë vetë për përdorimin e shamisë, ose të shohë ideologjinë primitive që qëndron pas saj, përfshirjen e shërbimeve të huaja armiqësore për tjetërsimin dhe asimilimin e kombit tonë, as pasojat e këtij ndikimi negativ dhe veçimi të imponuar mbi ta. Është një zgjedhje ekstreme antinjerëzore antiligjore që prindërit, të ndihmuar ideologjikisht nga hoxhallarë fals jobesimtarë dhe politik-bërësit e pistë tradhtarë antikombëtarë, bëjnë në emër të tyre, bazuar në dëshirën për të kontrolluar dhe formësuar identitetin e vogëlusheve në përputhje me zakonet primitive të shkretëtirave arabike-aziatike dhe trajtimin ekstrem të fesë. Për vajzat që janë të detyruara të mbajnë shami, ndalimi është mënyra e vetme për të siguruar të drejtën e tyre themelore për të qenë në gjendje të vendosin mbi jetën e tyre dhe të barazohen me fëmijët e tjerë të së njëjtës moshë të të dy gjinive. Nëse jo, atëherë kur të rriten dhe martohen, do bëhen robëresha/skllave të burrave të tyre xheloz ekstremist; nuk do ta shohin diellin me sy. Krimi ka emër: indoktrinimi.

Qeveria shqipfolëse nuk qëndron për besimtarët shqiptarë që fenë myslimane e praktikojnë në mënyrë të arsyeshme “burimore”. Në vend të kësaj, në përgjithësi zgjedh të tolerojë jo-tolerancën dhe, arena u lihet forcave fetare radikale reaksionare. Duke dështuar në ndalimin e këtij zhvillimi dhe çlirimin e këtyre vajzave nga ky tmerr, dikush pajtohet me një pranim të heshtur të luftës së forcave fundamentaliste gjithnjë e më ekstreme në mjedisin e paligjshëm të importuar islamik në Shqipëri, Kosovë, FYROM (…) dhe legjitimon këtë diskriminim ndaj vajzave, këtë ndryshim në trajtimin e djemve si më të vlefshëm në krahasim me vajzat. Këta janë prindër të çmendur dhe dritëshkurtër që nuk e meritojnë të quhen prindër. Qysh në fëmijërinë e hershme e stërvitin mbrapsht vajzën e vet që të ndihet me vlerë më të ulët se djali, duke mos kuptuar aspak se dhëndëri i ardhshëm do ta poshtëroje, shfrytëzoje dhe terrorizoje në të gjitha aspektet, dhe ajo do përjetojë ferrin gjatë gjithë jetës. Prandaj çdo ditë kemi shumë raste ku dhëndëri e vret vajzën e tyre për çështje xhelozie të sëmurë, sepse nuk është mësuar të bashkëjetoj me të, nuk e çmon si njeri por e përdorë vetëm si lodër zbavitjeje, si shërbëtore e pavlerë.

Shamia e fëmijëve krijon një dallim artificial midis tyre në bazë të fesë dhe gjinisë. Një ndarje e tillë e fëmijëve është një shkelje e idealit që vajzat dhe djemtë, pavarësisht nga përkatësia etnike dhe feja, në trojet tona, janë të barabarta. Një ndalim i shamisë dhe çfarëdo qoftë mbulese ekstreme të trupit të fëmijëve në kopshtet dhe shkollat ​​fillore, do të sigurojë barazinë dhe do të kontribuojë që të gjithë fëmijët të kenë të njëjtën të drejtë dhe mundësi për jetë, shkollim, edukim, zhvillim, kualifikim dhe punësim. Një ndalim i tillë është një kontribut i rëndësishëm për sigurimin e të drejtave universale të vajzave tona, ardhmërisë së kombit tonë, vendit tonë.

Shkolla fillore duhet të jetë një arenë ku kulturorja dhe fetarja lihen në shtëpi. Kur fëmijët detyrohen të mbajnë shami, atyre u mësohet një aparteid gjinor, i cili shpall se gratë janë inferiore, me vlerë më të ulët se burrat dhe duhet të mbulojnë veten e tyre në mënyrë që të mos zgjojnë dëshirat seksuale të pakontrollueshme të burrave. Fajësimi i grave për përdhunim në këtë mënyrë është në vetvete serioz. Është edhe më keq kur kjo mënyrë e të menduarit shkon aq larg sa ne sot shohim tendenca, ku vajzat e vogla janë të veshura me hixhab për të mos zgjuar dëshirat seksuale të burrave.

Është shumë më lehtë të thuash se duhet të ketë liri të plotë për të ecur me atë që dëshiron, dhe të përdorësh fjalë si hapja dhe dialogu. Unë i them po lirisë fetare, por jo shtypjes së grave.

A është diskriminuese ndalimi i rrobave që mbulojnë fytyrën? Jo, thotë Gjykata Evropiane e të Drejtave të Njeriut.

PS: Unë nuk jam një tifoz i lakuriqësisë dhe kurvërisë, por as tifoz i besëtytnisë dhe shamisë. E vërteta nuk ka asnjë lidhje me numrin e njerëzve që janë të bindur për këtë që them.

Author: admin